Loading video...
Video Failed to Load
Özlemiştik! 💙 #BenimYerimBurası
24,780 views • 2 years ago •via X (Twitter)
6 Comments

Osman ﺦ2 years ago
Galibiyeti özleyeceksiniz bu gidişle artık sıradan takımlara bile yeniliyorsunuz seviye yerlerde kimse eksik vs bahane etmesin haa çıkın söyleyin bu sene hedef play off değil diye @alper11yilmaz @erdemcan_4

mehmet doğan2 years ago
Biraz daha transfer yapin ama nasil olsa tuncay babaniz,para verip,sorgulamiyor

Emre Zeren🇹🇷2 years ago
Erten Gazi hangi maçta ünvanını aldı basketboldab mahlulen emekli olmuş gibi boşa süre harcayıp 0 sayı 0 katkı ile takımı bozdu sponsor takımının koçununda katkısı 0 hep 0=0

Ayhan Sevim¹⁹⁰³🦅 #BırakmamSeni2 years ago
Tesadüfün böylesi.

yüksel dilber2 years ago
Neyi özledin 15 sayı fark yemeyimi kardeş bırakın bu işi

Ahal Teke - Orta Türkistan2 years ago
Şaka misiniz siz😂😂😂 yenilgi ve rezaletleri mi özlediniz Yazık size

