Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
özür açıklaması..
525,148 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
32 Yorum

Yanındayım sonuna kadar hiçbir şey yapamazlar kuru sıkı hepsi. Hadi açtılar diyelim avukatlar hazır

Should Trump pardon J6 protestors?

Bu niye ağlıyor bu mu dayak yemiş. sövdüğü hesap tazminatı alıp bize yemek ısmarlamasa küserim

Senin karizma

Rahatladim yemin ederim

Ağzına sağlık

en son yas tuttuğu gece 6 babayı öldürmüş

Gurur duyuyorum lan seninle

Helal Kardeşim

Adamdaki D*şşak 👇

SONUNA KADAR ARKANDAYIZ ABİ SONUNA KADAR

Adamsın

Şöyle dinledik aq

Le marke admini

Niye ağlamaklı ses tonun var ?

💪

Ağzına Sağlık

ağzına sağlık birader içim ferahladı aw

karizma şuralarda

böyle daha iyi oldu

Duvarımdan mı 2012 facebook profili mi burası amk dsjdj

fena rahatladım valla

Biz şimdilik sana abi diyeceğiz önümüzdeki nesiller baba diyecek

Bayadır karşıma çıkmıyordun bir ara takipleşiyorduk ne ara 13k takipçi oldun aga bir ara ersun yanal pp falan vardı sende :D

Sanki sen dayak yemişsin gibi ağlıyorsun hayırdır kanka

Dostum le marke fenerli dayak yedi diye seviniyorsa fetullahçıdan önce birçok şey söyleyebilirsin. Sen fetullahçı diyorsan burada bir iftira vardır. Ben seninle tartışsam ve sen polis arabası deviriyorsun desem bu hakaret mi olur iftira mı olur?

Roma maçı sonrası yaptıklarınızın daha hafifini yaptık niye kudurdun amk? İşine gelince hoca işine gelmeyince fethullahçı komiksin aslanım

Önce tüm camiayı hedef alıp sonra le markeye söyledim demen güzel dansözlük olmuş

Babayı dinleyince şöyle olduk amg..

Ağabey 👏👏👏

Biraz heyecanlı gibisin 😂

Kral

