Loading video...
Video Failed to Load
Paptircem’den “Kız Leyla” performansı 👇
301,922 views • 1 year ago •via X (Twitter)
17 Comments

Hande Yener’den “Yalnızlık Senfonisi” performansı 👇

Aleyna Tilki’den “O, Ye” performansı 👇

Ceylan Ertem’den “Vurulduk” performansı 👇

Nil Karaibrahimgil’den “Bahçede” performansı 👇

Gökhan Türkmen’den “Açık Adres” performansı 👇

Melek Mosso’dan “Söz Bitti” performansı 👇

Kalben’in “İncelikler Yüzünden” performansı 👇

Selin Geçit’ten “İyileşiyorum” performansı 👇

Şanışer ve Sertab Erener, “Vur Yüreğim” şarkısının yeni versiyonunu birlikte seslendirdi 👇

Oğuzhan Uğur’dan “Öyle de Güzel” performansı 👇

Nova norda unutulmuş

En güzel performans benim için 🙏🙏

Edis’in olmaması bizi incitti @edisgorgulu :(

Paptircem mi ahahahajxhxhhshshshs o ne biçim isim aq dkdjdjdkdjsk kimmiş bu merak ettim😂😂😂😂

En etkileyici performans bence Paptırcem’indi. Büyüledi beni. Video çekmeyi bile unuttum🥲 @paptircem

Paptircem ilk kez duydum

Cok iyiydi beee

