正在加载视频...
视频加载失败
"Paramız var... 😁"
8 条评论

FURKAN JK1 年前
Paulista nerde sil

KemalTheUnbeaten🇺🇸1 年前
paulista

niklaus1 年前
paulıstayı adamdan nıye saymıyorsunuz hacı

Eden Hazard1 年前
Olum Paulistayı niye kimse adamdan saymıyor

Ralfi1 年前
Burda biri daha var belki de derbilerde en çok seveceğimiz adam olacak

Abdullah Salman1 年前
Bahane üretmeyen yıldız indiren yönetim deli gibi özlemişiz

cemil1 年前
Paulista ağabey niye yok ya üzüldüm mk

Gülnurr1 年前
Silin paulistayı ekleyip paylaşın lan ayıp
相关视频
1:06
Sensitive content
Gıcır paramız yok bu bayram… Fatiha’larımız var, bir de hasret
Serdar Tuncer
238,437 次观看 • 3 年前

