Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

19,858 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Pjotr Debatt
Pjotr Debattvor 1 Jahr

Viestisi kuulostaa lähes uskonnolliselta. Siinä kontekstissa tosin armo saadaan ymmärtääkseni Jumalalta, Kristuksen kautta. Asiasta olen kyllä pitkälti samaa mieltä, vihaa ja mustavalkoista ajattelua tulisi välttää. Ollaan kaikki erehtyväisiä, eikä pitäisi lähimmäistään tuomita, vaan pyrkiä armollisuuteen. Ihmiseltä ei tosin taida armoa kaikille riittää, vaikka kuinka yrittäisi.

Profilbild von Mauno Koski
Mauno Koskivor 1 Jahr

Luther oli sitä mieltä, että ihminen pelastuu kokonaan Jumalan armon vuoksi, ei omien tekojensa ansiosta.

Profilbild von Sampo Lähteenaro 🐙 (Science and tech Greens 🇫🇮)
Sampo Lähteenaro 🐙 (Science and tech Greens 🇫🇮)vor 1 Jahr

Ei vajota enempää jenkkityylin polarisaatioon! 🩶💙 Pitäis rakentaa sillat oikeiston ja vasemmiston välille niin et saadaan tehtyä fiksut jutut joita enemmistö kannattaa. Sit voidaan tapella lopuista mistä ei löydy sopua. Tärkeitä vuosia menossa.

Profilbild von Liisa Hyssälä
Liisa Hyssälävor 1 Jahr

Suoraan Jeesuksen sanoja. Kaksituhatta vuotta vanha sanoma. Elävä myös tänään.

Profilbild von rautakansleri
rautakanslerivor 1 Jahr

💯

Profilbild von Antti Sipilä
Antti Sipilävor 1 Jahr

Tehokas tapa toimia myös oman henkisen toimintakyvyn kannalta.

Profilbild von JoriTakkonen
JoriTakkonenvor 1 Jahr

Ateistinakin pakko myöntää että tuo on viisautta.

Profilbild von Juhan Aine
Juhan Ainevor 1 Jahr

Kun on lapsena opetettu ja oppinut ymmärtämään anteeksipyynnön niin monasti elämä on helpompaa. Armo on hyvästä.

Profilbild von Jouko Mäkinen
Jouko Mäkinenvor 1 Jahr

Perusteltu armo ei ole armoa. Aito armahdus tapahtuu ilman ansioita.

Profilbild von Ali Omar
Ali Omarvor 1 Jahr

Samaa mieltä.

Ähnliche Videos