Loading video...
Video Failed to Load
parlem del cas de lalachusđ§
55,514 views ⢠1 year ago â˘via X (Twitter)
8 Comments

Paul de Sinope1 year ago
Però no vas ser tu la que li vas dir gordito zampón a l'Ibai?

edu1 year ago
A part del fisic, merits ben pocs. Com tu, tambe podries presentarles, la reina del "colocada a dit"

La abuela tuerta1 year ago
No te cara de menjar conys?

Denis Baurier1 year ago
El sobrepes ĂŠs un problema. No veure'l ho ĂŠs mĂŠs.

Koki Kang1 year ago
Deixeu de posar la captura del Ibai, no us puc donar like a tots.

vikthor1 year ago
La ninyata akesta ja apuntava maneres desde el 1er dia q va aparèixer a la tarda d la melero. Woke z. Una creguda q, precisament, escala pel fĂsic.

Gerard Feliu1 year ago
I tu? Quins mèrits tens?

Tonetinho1 year ago
Te Juliana, se t'ha caigut això. Quin fastic que fas noia....


