Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Patutlah mahal harga King Crab ni..🤔

321,175 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

11 Kommentare

Profilbild von Norhisyam Hasim
Norhisyam Hasimvor 1 Jahr

Kat sana murah kot sebab byk. Kat sini mahal sebab tak de & "jauh" kene import.

Profilbild von 💉🩸
💉🩸vor 1 Jahr

Deadliest Catch on Nat Geo, best giler 👍🏻. Sama konsep mcm bapak saya tangkap ikan pakai bubu.

Profilbild von nenekkauhijau
nenekkauhijauvor 1 Jahr

saiz2 mega..megamato..megawati..rahmat mega..mega888 ...rindu boleh kembali jangan...

Profilbild von Andi Azhar Andi Tahir
Andi Azhar Andi Tahirvor 1 Jahr

Tgok documentary tangkap king crab ni mencabar sungguh.

Profilbild von Best Wallet
Best Walletvor 1 Jahr

🚀 Best Wallet - The only multi-chain #crypto wallet you need 💸

Profilbild von w🍁
w🍁vor 1 Jahr

berapa harga dalam RM pakcik?

Profilbild von 🇲🇾❤️دينا
🇲🇾❤️ديناvor 1 Jahr

Pokcik keno tgk rencana pasal king crab br best sbb nk igak ni syarat2 dio sgt ketat keno igak maso musim yg di benarkan SAHAJA pahtu kalu igak hok tok matang atau kecik keno tohok dio ada spec dio tp memey ketat laa jgk

Profilbild von che’ pah🇲🇾🇵🇸
che’ pah🇲🇾🇵🇸vor 1 Jahr

ye..saya suka tgk kat nat geo pasal diorg lumba cari king crab

Profilbild von سفاروه بكو🇲🇾🍉
سفاروه بكو🇲🇾🍉vor 1 Jahr

Brave crab warriors vs Brave fisherman

Profilbild von AkuBapakHang
AkuBapakHangvor 1 Jahr

Dulu king crab ni bermusim. Sekarang buat lauk nasi lemak ratus2 ringgit ja. Dh bela dlm sangkaq ka cmna Barang panas boleh bagi sejuk. Angkat 1!!

Profilbild von qyuu (.◜◡◝) & (๑´³`๑)
qyuu (.◜◡◝) & (๑´³`๑)vor 1 Jahr

Tu la taruhan nyawa

Ähnliche Videos

Mahal sangat ni, patut harga rm39...📏
1:00

Sensitive content

Mahal sangat ni, patut harga rm39...📏

ًِ

425,375 Aufrufe • vor 1 Jahr