Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Patutlah mahal harga King Crab ni..🤔
11 Kommentare

Kat sana murah kot sebab byk. Kat sini mahal sebab tak de & "jauh" kene import.

Deadliest Catch on Nat Geo, best giler 👍🏻. Sama konsep mcm bapak saya tangkap ikan pakai bubu.

saiz2 mega..megamato..megawati..rahmat mega..mega888 ...rindu boleh kembali jangan...

Tgok documentary tangkap king crab ni mencabar sungguh.

🚀 Best Wallet - The only multi-chain #crypto wallet you need 💸

berapa harga dalam RM pakcik?

Pokcik keno tgk rencana pasal king crab br best sbb nk igak ni syarat2 dio sgt ketat keno igak maso musim yg di benarkan SAHAJA pahtu kalu igak hok tok matang atau kecik keno tohok dio ada spec dio tp memey ketat laa jgk

ye..saya suka tgk kat nat geo pasal diorg lumba cari king crab

Brave crab warriors vs Brave fisherman

Dulu king crab ni bermusim. Sekarang buat lauk nasi lemak ratus2 ringgit ja. Dh bela dlm sangkaq ka cmna Barang panas boleh bagi sejuk. Angkat 1!!

Tu la taruhan nyawa
Ähnliche Videos
Sensitive content
Siapa pernah makan? Betul ke harga dia mahal..?? Kalau betul nanti pagi raya pakcik nak masak ni..🤔
JalalMisai
296,164 Aufrufe • vor 2 Jahren
