Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Pazartesi işe gidiyorum 🤣
1,026,781 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Bundan çok iyi politikacı olur tutar bu çocuk 😀😀😀😀

Benim çocuklar ne zaman okula gitmeyeyim dese göndermiyorum çocukta olsalar sistemsel olarak sanki borçları varmış gibi zorunlu bir mesai içerisinde olmayı hak etmiyorlar

Doktor Bey bari siz bu çocuk videolarını paylaşmayın. Siz paylaşınca daha çok kişiye ulaşıyor. Çocuklar yavru kedi değil. Ne kadar komik olsa da bu anlar özel kalmalı, espri konusu olmamalı. Çocuğun rızası olmaz diyoruz. Arkadaşınızın komik videosunu izinsiz yayınlar mısınız?

Çocuk yoğun kaygı yaşıyor hiç komik değil paylaşılması da doğru değil bu gibi durumlarda okul fobisine dönüşür yaşadığı sorunlara gülümseyenleri de kınıyorum

Okulu eğlenceli hale ne yazık ki getiremedik küçücük çocuklar çok erken saatte okula gidiyor ve uzun süre kalıyorlar.Ağır bir müfredatla mücadele ediyorlar Finlandiya dünyadaki en iyi eğitime sahip ülke günde 4 saatlik eğitimle dünyanın en iyileri arasında Çocuk ağlamakta haklı

Ya kıyamam yaa. Çocuklar ayrılık kaygısıyla anksiyete yaşar ve gerçekten karın ağrısı yaşarlar. Panik bozukluk ve anksiyete bozukluğu yaşayan yetişkinler çocuğun yüzüne bakıp ne kadar doğru söylediğini anlayabilir.

Hahahahaha oy kıyamam sana 🥹 ama komik bence 😂😂

Seni görünce biraz iyi oldum ama… Hahahahah ya, çok karşılaşıyorum bu ara böyle tatlışlarla🥰

Cocugum bi kere esneyince kirpik dipleri ağrıyor diye onu okuldan almamı istemişti sfsfdfdf gittim aldım yaratıcı bi bahane çünkü

Ay yerim ben bunu ya😅😅
