Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Pegida demonstreert in Den Haag
14,497 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Kom op man, we zien toch allemaal dat die gast thuishoort in een GGZ-instelling? Maar nee, hier krijgt hij een podium en politiebegeleiding. Absurd.

Hij heeft hier wel een punt… andere demo’s mogen wel voor een synagoge ennandere objecten gehouden worden

@EWagensveld draagt een kogelvrij vest, i.i.t. de demonstranten van @NLRebellion. Bizar dat het blijkbaar nodig is.

Hele kliek is er zo te zien.

Deze geesteszieke man heeft de samenleving al miljoenen gekost. Een gedwongen opname is goedkoper. Just saying.

Heb wel medelijden met hem

Oppakken dat provocerende tuig

Er is letterlijk niemand 😂, niemand boeit em meer

Dit is de man die nog geen 2 weken zei dat 150.000 mensen op de “rode streep”-demonstratie niks voorstelde.

politie is om de tegenstanders de beschermen tegen hun
