Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Peki ya Fenerbahçe?
30,813 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Fenerbahçe t.akipleşme1 год назад
Teşekkürler Ertem Şener sesimize destek oluyorsun 🤍

ᴠєᴋᴋᴏ / ᴋ ғ ʏ1 год назад
üvey evladız biz

Fenerbahçeli1 год назад
20 yıkdır bu şerefsiz yapıyla mücadele ediyoruz. 20 yıldır bu aşağılık yapı 1 takımı sürekli ittirdi

KA0S1 год назад
Ne sahiplendin be feneri

Reel Fener1 год назад
Samimi değilsin !

Duruu1 год назад
Biz geçen seneden alışığız

Onur Mert Türkmenoğlu1 год назад
Çifte standart, kusbeyinli Tff şimdi mi aklına geldi,Fenerbahçe takımı sayesinde ülke futboluna puan olarak çok katkıda bulundu.Anlayana..

Ben Afro1 год назад
Boş yapma ertom :)

Kerem1 год назад
Adalet yok

paşazade1 год назад
Dayı senin psikolojik tedavi görmen lazım benden sana söylemesi

