Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Penso exactament el mateix.

80,797 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

55 Kommentare

Profilbild von Xavier Gómez-Olivé
Xavier Gómez-Olivévor 1 Jahr

Sempre oblidem el mal que les esquerres han fet, des de Podemos, Comuns i variants fins al PSOE. Tots són els Ciutadans de les esquerres pel que fa al català. Els Comuns es van crear amb el mateix objectiu que C’s. Estem malament però sempre ho hem estat… i ens en sortirem!!

Profilbild von Anna Manyé
Anna Manyévor 1 Jahr

Jo he perdut l’esperança 😩

Profilbild von Xavier Gómez-Olivé
Xavier Gómez-Olivévor 1 Jahr

Nosaltres som la 15ena generació que lluita contra els ocupants espanyols. Si els nostres avantpassats no van defallir, no tenim el dret de defallir ara. Ho aconseguirem o deixarem el camí preparat per a properes generacions. Espero, però, poder-ho veure amb els meus ulls.

Profilbild von Anna Manyé
Anna Manyévor 1 Jahr

Jo tinc fe en aquell matemàtic (ara no recordo el nom), que va encertar moltes prediccions. Va dir que la independència l’aconseguiríem el 2029 😅

Profilbild von DanielCS 🇺🇦 🇺🇲🇮🇱🇬🇧 
DanielCS 🇺🇦 🇺🇲🇮🇱🇬🇧 vor 1 Jahr

@fxgoic Deulofeu

Profilbild von Anna Manyé
Anna Manyévor 1 Jahr

@fxgoic Sí sí 👍🏻👍🏻

Profilbild von Enric Mauri
Enric Maurivor 1 Jahr

I lamentablement no han desaparegut del tot. Ara s'han 'dissolt' dins del psoe de Catalunya.

Profilbild von Sergi Ginebrera
Sergi Ginebreravor 1 Jahr

Jordi Robirosa seria un gran candidat per una llista unitària amb persones solvents i competents. Quin plaer sentir-lo parlar.

Profilbild von Anna Manyé
Anna Manyévor 1 Jahr

Sí, parla molt bé, però he perdut tota esperança.

Profilbild von Xarnego indepe
Xarnego indepevor 1 Jahr

No han desaparegut, ara estan al PSC i vox

Profilbild von Anna Manyé
Anna Manyévor 1 Jahr

Exacto!

Profilbild von Adri
Adrivor 1 Jahr

"Ciutadans " va desaparéixer d Cat,però els seus Regidors han passat a les files dl PSC/PP català...els seus votants són els mateixos,castellans NO integrats pq NO els surt dls ous,dl cinturó metropolità d BCN i a Tarragona,q tornan a votar al PSC/PSOE/Pp i altres,a Vox..

Profilbild von Raja la font
Raja la fontvor 1 Jahr

Arribats on som, el que tenim més en contra som nosaltres, la nostra colonització mental, i això ho podem revertir. Sóc optimista.

Profilbild von Anna Manyé
Anna Manyévor 1 Jahr

Jo no. Ho veig molt malament.

Profilbild von Raja la font
Raja la fontvor 1 Jahr

Sí, sí, és que està molt malament, però creu-me que: 1-es pot estar MOLT pitjor. 2-sembla que estiguem pitjor del que realment estem per l’efecte rendició post 1O. 3-encara som a temps de reaccionar i provar un canvi. De fet ja s’està produïnt. Paciència i perceverança.

Profilbild von Anna Manyé
Anna Manyévor 1 Jahr

Per mi vull el teu optimisme! 😅

Profilbild von J_Puigmartí-Anmella👸🏻💔
J_Puigmartí-Anmella👸🏻💔vor 1 Jahr

A més del de PPopular i Ciudadanos hi han molts altres fills de puta que van en contra del nostre idioma. Així rebenten tots d'una vegada.

Profilbild von Anna Manyé
Anna Manyévor 1 Jahr

Sí ja, però Ciutadans van començar la guerra amb l’idioma. Fins llavors el PP no deia res. Ara no, és clar.

Profilbild von Calcestruzzo_catalano
Calcestruzzo_catalanovor 1 Jahr

@jesus_pga De fet, Cs ja ha complert la missió per la qual va crear-se. Ara hi ha les versions fortes: vox i psc

Profilbild von J_Puigmartí-Anmella👸🏻💔
J_Puigmartí-Anmella👸🏻💔vor 1 Jahr

@annamanye V🐭x i PS💩

Profilbild von Montserrat
Montserratvor 1 Jahr

Però el PP aquí a Catalunya no estaven en contra la immersió fins que no va aparèixer el refotut Ciudadanos

Profilbild von Anna Manyé
Anna Manyévor 1 Jahr

Exacte!! Per això ho diu.

Profilbild von FERRAN 🥰❤️📽️🎸🥂
FERRAN 🥰❤️📽️🎸🥂vor 1 Jahr

Tota la transició s' ha basat en la catalanofòbia, lluita contra el corredor mediterrani, aigualir Cat amb el " café para todos", criticar qualsevol avenç q assolia el govern Pujol.

Profilbild von Ana Colmenar Meliz
Ana Colmenar Melizvor 1 Jahr

I ara tenim psc

Profilbild von Anna Manyé
Anna Manyévor 1 Jahr

👍🏻🤣

Profilbild von AnnaIndependència #BonaDUI #FemRita //*//
AnnaIndependència #BonaDUI #FemRita //*//vor 1 Jahr

Doncs Cs va ser creat pel PSC.

Profilbild von Noemí
Noemívor 1 Jahr

Jo també 🤬

Profilbild von Anna Manyé
Anna Manyévor 1 Jahr

Quina ràbia que els hi tinc!

Profilbild von Noemí
Noemívor 1 Jahr

Escoria

Profilbild von Abel
Abelvor 1 Jahr

@annamanye Una marca blanca del PSOE, que els van crear per fer el que aquests no podien

Profilbild von Anna Manyé
Anna Manyévor 1 Jahr

@noemialba2 Una mica de tot hi havia

Profilbild von joaquim callao
joaquim callaovor 1 Jahr

I jo

Profilbild von Anna Manyé
Anna Manyévor 1 Jahr

Ni el PP havia parlat mai en català al parlament! Fins que van arribar els fdp de Ciudagramos!

Profilbild von joaquim callao
joaquim callaovor 1 Jahr

I recorda que qui va muntar, en principi Ciudadanos era gent afí al PSC…

Profilbild von Anna Manyé
Anna Manyévor 1 Jahr

👍🏻👍🏻🤬🤬

Profilbild von joaquim callao
joaquim callaovor 1 Jahr

Jo no penso callar!! 🤣

Profilbild von Nasi
Nasivor 1 Jahr

Jo tambe 👆

Profilbild von Anna Manyé
Anna Manyévor 1 Jahr

👍🏻👍🏻

Profilbild von Angel Brossa Pujol
Angel Brossa Pujolvor 1 Jahr

Si és veritat ciutadans eran així,però cal recordar que una vegada van guanyar las eleccions perquè els nyordos inadaptats els van votar,nyordos que continuan amb las mateixos ideals i que ara votan psoe

Profilbild von rtwt
rtwtvor 1 Jahr

@MartiArnabat Sort que no tothom fa com aquest senyor, que amb la seva plorera, evitant anar al fons de l'assumpte i assenyalant només a una part dels responsables no fa res més que cooperar amb allò que denuncia.

Profilbild von Concepció Gispert Mas
Concepció Gispert Masvor 1 Jahr

Jo també.

Profilbild von Anna Manyé
Anna Manyévor 1 Jahr

👍🏻👍🏻

Profilbild von Joan Santó Cots
Joan Santó Cotsvor 1 Jahr

@jccalbet Jo també

Profilbild von David Cunit ||*|| #EFTA#
David Cunit ||*|| #EFTA#vor 1 Jahr

Correcte

Profilbild von Toni Roqueta
Toni Roquetavor 1 Jahr

@3N4ICM4u41 I ara tenim l’esquerra musulmana

Profilbild von LCL
LCLvor 1 Jahr

Quina pena d’home… l’edat…

Profilbild von Dolors
Dolorsvor 1 Jahr

Quanta raó !!

Profilbild von Gabi
Gabivor 1 Jahr

Jo conec feixistes que parlen català.Estem tenint molta pressió turística i immigratòria i ho patim

Profilbild von Martí Utset
Martí Utsetvor 1 Jahr

Més mal li fem nosaltres donant altaveu a situacions que no ens haurien de distreure. Som catalans, parlem català. L'opinió que puguin tenir els espanyols, d'aquí o de fora, no és rellevant.

Profilbild von Dave
Davevor 1 Jahr

El único motivo de que se le tenga manía al catalán en la propia Cataluña es porque convivimos con vosotros y por ello sabemos de primera mano que odiáis al resto de españoles y os creéis superiores a todos nosotros. No hay otro motivo. Vuestro odio os pierde.

Profilbild von Joan
Joanvor 1 Jahr

Ciutadans van donar veu a una realitat que existia a Catalunya. Que no ens agradi es una altra cosa. El nacionalisme català vivia molt panxacontent amagant el cap sota l’ala per no haber de lluitar contra això.

Profilbild von Jose Moreno.
Jose Moreno.vor 1 Jahr

No le hagáis mucho caso al bueno de Jordi Robirosa con el basket barcelonista a sufrido mucho y eso quema las neuronas.

Profilbild von Agustí Engroguit
Agustí Engroguitvor 1 Jahr

Osti, i mira que em queia malament!

Profilbild von Borinot_trist 🇺🇦
Borinot_trist 🇺🇦vor 1 Jahr

L'enterramorts i els seus acòlits en són uns dignes successors.

Profilbild von Amazfit
Amazfitvor 1 Jahr

They’re calling it the most advanced smartwatch ever… #TRex3

Ähnliche Videos