Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Per què NO ❌ votar ERC, JUNTS o la CUP? 🗳️🇪🇸
91,887 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 8

David Silvestre 🏴2 лет назад
Aquest vídeo està molt relacionat amb els motius de perquè m'abstinc 👇🏼

Enric2 лет назад
En res beneficia als independentistes no votar.

David Silvestre 🏴2 лет назад
si, treure força als autonomistes per facilitar que apareguin partits independentistes valents de veritat

David Silvestre 🏴2 лет назад
titi, literalment tens en Badia de banner, ell segur que no estaria d'acord amb tota aquesta farsa

The bròquil is OVER 🏴2 лет назад
T'has deixat de dir que la majoria dels mossos de la Brimo també són de V🤮X

Mr. Cheng2 лет назад
Siempre te quedará el vot útil a Duran i Lleida

David Silvestre 🏴2 лет назад
mai xd

Lalibela2 лет назад
Ets un crack xaval. Fés-te politic. Necessitem gent com tu 👏🏼👏🏼
