Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Per què NO ❌ votar ERC, JUNTS o la CUP? 🗳️🇪🇸

91,887 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)

8 Yorum

David Silvestre 🏴 profil fotoğrafı
David Silvestre 🏴2 yıl önce

Aquest vídeo està molt relacionat amb els motius de perquè m'abstinc 👇🏼

Enric profil fotoğrafı
Enric2 yıl önce

En res beneficia als independentistes no votar.

David Silvestre 🏴 profil fotoğrafı
David Silvestre 🏴2 yıl önce

si, treure força als autonomistes per facilitar que apareguin partits independentistes valents de veritat

David Silvestre 🏴 profil fotoğrafı
David Silvestre 🏴2 yıl önce

titi, literalment tens en Badia de banner, ell segur que no estaria d'acord amb tota aquesta farsa

The bròquil is OVER 🏴 profil fotoğrafı
The bròquil is OVER 🏴2 yıl önce

T'has deixat de dir que la majoria dels mossos de la Brimo també són de V🤮X

Mr. Cheng profil fotoğrafı
Mr. Cheng2 yıl önce

Siempre te quedará el vot útil a Duran i Lleida

David Silvestre 🏴 profil fotoğrafı
David Silvestre 🏴2 yıl önce

mai xd

Lalibela profil fotoğrafı
Lalibela2 yıl önce

Ets un crack xaval. Fés-te politic. Necessitem gent com tu 👏🏼👏🏼

Benzer Videolar