Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Per què sortim als carrers el #23N? 🙋

21,445 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля Oskar 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 🇮🇱
Oskar 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 🇮🇱1 год назад

La solució és menys expats, menys immigració il·legal i més mà dura amb els okupes que okupes pisos de particulars, amb multes per desperfectes ocasionats als pisos. Sortirien pisos com bolets.

Фото профиля Substitució demogràfica 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
Substitució demogràfica 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿1 год назад

Cada any entren més de 100.000 immigrants a Catalunya. Catalunya ha acollit 700.000 immigrants des de l'any 2015. El preu de l'habitatge ha pujat un 55% des de l'any 2015. Veieu d'on ve el problema?

Фото профиля Tritó del Montseny 🦎
Tritó del Montseny 🦎1 год назад

Digueu-ho clar, voleu tornar a la renda antiga FRANQUISTA.

Фото профиля Sindicat de Llogateres i Llogaters
Sindicat de Llogateres i Llogaters1 год назад

Els contractes indefinits són del 1920 amb el Decret Bugallal ;)

Фото профиля Joan Roca 🏴 🇭🇺🇷🇸🇷🇺
Joan Roca 🏴 🇭🇺🇷🇸🇷🇺1 год назад

Si, a Barcelona el propietari us llegará un pis a l'Eixample, per 500 euros , us pagará els subministres, I a sobre us la xupara...jo crec que si...

Фото профиля Conx
Conx1 год назад

Els bancs no rebaixaran un 50% la quota de la hipoteca, ni els gastos de comunitat baixaran tampoc, ni IBIs, a les hores ¿puc demanar una rebaixa a la meitat del rebut del supermercat? ¿Perquè vosaltres voleu ser els únics beneficiats?

Фото профиля Raimon Mirabet
Raimon Mirabet1 год назад

Els pitjors enemics dels llogaters.

Фото профиля Sir Rascar Capac 🔮
Sir Rascar Capac 🔮1 год назад

Voleu ser representants d'algo que no sabeu ni com funciona. El sistema que genera la problemàtica dels preus us la foteu i encara en demaneu més. Després, aplaudiu el topall de preus, massa ridícul.

Фото профиля Conx
Conx1 год назад

Ara imagina't, q per la mateixa regla del 3, abaixin els sous, q l' empresari q et tingui contractat et rebaixi a la meitat el sou... Del q estic segura es q el rebut de l'IBI els ajuntaments no el rebaixaran, al contrari cada cop més alts.

Фото профиля R. B. Ger
R. B. Ger1 год назад

Traduïnt una mica del llenguatge woke cañí que feu servir: 1. No pagar. 2. Viure tota la vida per la cara. 3. Prendre el pis que més us agradi perque us surt de la pebrotera. 4. Impedir tothom invertir, amb els seus diners, en el que vulgui. És això, no ?

Похожие видео