Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Per què sortim als carrers el #23N? 🙋
21,445 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

La solució és menys expats, menys immigració il·legal i més mà dura amb els okupes que okupes pisos de particulars, amb multes per desperfectes ocasionats als pisos. Sortirien pisos com bolets.

Cada any entren més de 100.000 immigrants a Catalunya. Catalunya ha acollit 700.000 immigrants des de l'any 2015. El preu de l'habitatge ha pujat un 55% des de l'any 2015. Veieu d'on ve el problema?

Digueu-ho clar, voleu tornar a la renda antiga FRANQUISTA.

Els contractes indefinits són del 1920 amb el Decret Bugallal ;)

Si, a Barcelona el propietari us llegará un pis a l'Eixample, per 500 euros , us pagará els subministres, I a sobre us la xupara...jo crec que si...

Els bancs no rebaixaran un 50% la quota de la hipoteca, ni els gastos de comunitat baixaran tampoc, ni IBIs, a les hores ¿puc demanar una rebaixa a la meitat del rebut del supermercat? ¿Perquè vosaltres voleu ser els únics beneficiats?

Els pitjors enemics dels llogaters.

Voleu ser representants d'algo que no sabeu ni com funciona. El sistema que genera la problemàtica dels preus us la foteu i encara en demaneu més. Després, aplaudiu el topall de preus, massa ridícul.

Ara imagina't, q per la mateixa regla del 3, abaixin els sous, q l' empresari q et tingui contractat et rebaixi a la meitat el sou... Del q estic segura es q el rebut de l'IBI els ajuntaments no el rebaixaran, al contrari cada cop més alts.

Traduïnt una mica del llenguatge woke cañí que feu servir: 1. No pagar. 2. Viure tota la vida per la cara. 3. Prendre el pis que més us agradi perque us surt de la pebrotera. 4. Impedir tothom invertir, amb els seus diners, en el que vulgui. És això, no ?

