Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Perangai huduh sungguh

549,331 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)

9 Yorum

NeskapeAis profil fotoğrafı
NeskapeAis2 yıl önce

Cina bukit. Tu belum lagi perangai patahkan hujung bendi 😂 melayu ke cina ke kalo dah perangai camni takleh nak cakap apa

Gajuspedas profil fotoğrafı
Gajuspedas2 yıl önce

Nasib baik bukan melayu.. kalau melayu ni habislah kena kutuk mcm2 ..tu psl lah x boleh hidup dgn B40, melayu mmg mcm ni lah etc..best part melayu belacan sendiri dissing about melayu 🤣🤣🤣 by the end of the day its not race but individual ya..

لينا لينا profil fotoğrafı
لينا لينا2 yıl önce

Ni anak nenek tu ke macam sepesemnje perangai depa je !! 🥹

T_T profil fotoğrafı
T_T2 yıl önce

Belum lagi g lotus. Tukaq teloq gred ke papan lain. Tak pun pilih buah yg dah siap packing memang perangai macam ni banyak

Aphrodite profil fotoğrafı
Aphrodite2 yıl önce

Cine lembah, camtulah

Izzah Hasan profil fotoğrafı
Izzah Hasan2 yıl önce

Hari tu masa gi kat satu mall ni, akak tu baru je topup anggur yang dah siap pek, tiber datang amoi cina ni, bukak penutup tu dan makan, then yang 2 betina melayu ni pon tanya amoi tu, "sedap ke?", "ambik laa rasa, manis woo", and 2 betina tu ambik dan makan. MINDBLOWN!!

Nori profil fotoğrafı
Nori2 yıl önce

Org kata kalau perangai tak ubah slps matang, sampai ke tua tabiat buruk tu

dil profil fotoğrafı
dil2 yıl önce

non muslim terpaling berjiwa rakyat tak komen pulak? oh lupa, kena tunggu melayu buat hal baru muncul lubang hidung

ʏᴏᴜʀ ᴡᴏʟᴠᴇʀɪɴᴇ 🐺🏴 profil fotoğrafı
ʏᴏᴜʀ ᴡᴏʟᴠᴇʀɪɴᴇ 🐺🏴2 yıl önce

Kwn² chinese pun selalu ckp perangai mcm ni selalunya ‘Cina Bukit’ je. Selalu je nampak perangai mcm ni kt Lotus’s, NSK, Giant, AEON, kalau kt Mercato ke Jaya Grocer ke Village Grocer ke mmg tkdpt la mau kena tempik.

Benzer Videolar

Perangai setan.
2:08

Sensitive content

Perangai setan.

ًِ

58,062 görüntüleme • 4 ay önce