Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Perlis dah ada monorail? Awat tak habaq?

17,946 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

11 Kommentare

Profilbild von HRH Ariff Eye Ahmad ™
HRH Ariff Eye Ahmad ™vor 1 Jahr

kami ada lama dah monorel 8 orang perlis saja bole nampak dan naik...

Profilbild von BUKAN Tokey Sarkis™🚬
BUKAN Tokey Sarkis™🚬vor 1 Jahr

Kena bukak hijab ni.. Haha

Profilbild von Cik Zie Je
Cik Zie Jevor 1 Jahr

Pekatnya loghat dia

Profilbild von BUKAN Tokey Sarkis™🚬
BUKAN Tokey Sarkis™🚬vor 1 Jahr

Best dengar

Profilbild von 公式:ちぃたん☆九州
公式:ちぃたん☆九州vor 2 Jahren

Didn't you see Chiitan's precious bell?

Profilbild von m.r@yyanfm
m.r@yyanfmvor 1 Jahr

Kenderaan bawah tu lagi laju dari monorail yg dok atas tu, awat, seput ka monorail ni?

Profilbild von EM-Jay
EM-Jayvor 1 Jahr

Monorail dah ada di Perlis, siap sambung pi Langkawi dah tuuuu

Profilbild von mad
madvor 1 Jahr

@femto555 😂😂😂

Profilbild von Badrul-kun
Badrul-kunvor 1 Jahr

Mesti Satu stesen je ni pastu jaraknya macam kl sentral ke pasar seni, next stesen dah sampai siam

Profilbild von Natalia Ong
Natalia Ongvor 1 Jahr

😄😄😄

Profilbild von BUKAN Tokey Sarkis™🚬
BUKAN Tokey Sarkis™🚬vor 1 Jahr

Dah try naik?

Ähnliche Videos

Dah ada boyfriend dah LMK. Pegang tangan tak lepas ye.
0:25

Sensitive content

Dah ada boyfriend dah LMK. Pegang tangan tak lepas ye.

Bbie.

999,066 Aufrufe • vor 1 Jahr