Loading video...
Video Failed to Load
Pikachu ilk kez konuştu 😁
12 Comments

Sevdim ben bu pikaçuyu

Chiitan is the main character in Joker Part 2.

Baydı artık

Do it.

Gerçek bir ironi

La bi devlet konuşmadı))

Aykut Kaya'nın yanında konuşmuş o yüzden ne konuştuğunun pek bir önemi yok

amına kodumun fetöcü ibnesinin 1.3 milyon takipçisi var amk. biz 7 yıldır bu hesabın operasyoncu olduğunu biliyorduk. takip etmeyin şunu

Erman Toroğlu: Dzeko ve Tadic sahada olmayınca Fenerbahçe süratlı oynuyor...meyvesini de aldı ilk yarı itibarıyla...

Acun Ilıcalı: “Bugün penaltıyla alakası olmayan bir pozisyonda penaltı verildi ama yabancı VAR olduğu için art niyet aramıyoruz. Yabancı hakem hata yapmayacak diye bir şey yok. Hatalar eşit dağılsın diye yabancı hakem istedik.“

Ekrem İmamoğlu'nun diplomasının iptali hakkında ne düşünüyorsunuz❓ 🟩 İptali doğru buluyorum: %24 🟥 İptali yanlış buluyorum: %44 ⬜️ Fikrim yok: %32 📊Konda Araştırma 🗓️24-25 Mart 2025 🗣️1.535

🗣️ Nihat Kahveci: “Hemen bonservisini alın abi! Bazı oyuncuları kaçırmayacaksın. Skriniar; bir oyuncu değil, bir oyuncudan fazlası.” (Kontraspor)

