Loading video...
Video Failed to Load
Pleur op… dag dag! 😂 #eventothier #eurovision
421,516 views • 2 years ago •via X (Twitter)
10 Comments

Heading home, Joost be like.

Het is eigenlijk wel geestig om te zien hoe nuchter wij hier mee om gaan als volk 😂

Het blijft een geweldig liedje. Zelfs deze persiflage van @eventothier klinkt geweldig. Wat is het zonde toch..

Hij was goed hé!

Ik vraag me af he, als het waar is wat de avrotros zegt dat het niks voorstelde. Waarom komt joost zelf dan niet met het verhaal? Of zwijgt hij omdat er toch meer aan de hand zou zijn geweest?

Mis hakkuh! Laat het los en geeft Joost podium. Wil hij niet, dan een zomerhit laten worden. Die gast vindt zijn weg wel.

Even tot hier weer echt super!

bij de Ebu plaatsen mensen 😂

#eventothier volledig voorspelbare take van linkse rakkers die net doen alsof het de schuld is van de organisatie van het songfestival. Wat is het toch met al die mensen die wegkijken bij misstanden.

Please someone translate 🙏

