正在加载视频...
视频加载失败
POGAČAR WASHED 😜 #UAETour
11 条评论

Bro needed to do a sprint to finish the training

new single Stargazing just landed

So when are we disqualifying Philipsen for yet again endangering another rider ?

Vingegaard watching this:

he is not a sprinter, i guess? he can do 500W a hour, but can't do 1500W 30seconds

The aerodynamic advantages of that Colnago are wildly over-blown!

well I'm not sure what was a goal here

When the team sponsors name is on the race, got to attack.

Temblaron cuando lo vieron en el sprint, pero bien sabemos que Pogi no es sprinter. Por otra parte, será señalado Philipsen por atravesarse al competidor o seguiremos acostumbrados a su juego sucio?

Io più che la volata ,ho notato che sono tutti rigidi sulla bicicletta,più si va avanti e più non si riescono a lanciare le biciclette ,nemmeno Abdujaparov riuscirebbe a far ondeggiare queste bici 😊 stiamo andando nella direzione giusta?Mha

I thought he could win the sprint 😅







