Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Por avellaneda te vieron llorar...

16,023 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

2 Yorum

Getu1889 profil fotoğrafı
Getu18891 yıl önce

Esa salió en un bondi yendo a bahía blanca año 2002

Santiago Martinez profil fotoğrafı
Santiago Martinez1 yıl önce

Pero si la gente de newells se quedo alentando hasta el final..porque tienen que ser tan mitomanos?

Benzer Videolar