Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

13,288 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

jod dex® profil fotoğrafı
jod dex®1 yıl önce

Zašto policija nosi maske, odkog se kriju, zašto se ne indetifikuju kad to isto treže od građana? Policija nam je debelo zagazila u nezakonje.

Nemiposmatrač 🇷🇸🇧🇷🇺🇲 profil fotoğrafı
Nemiposmatrač 🇷🇸🇧🇷🇺🇲1 yıl önce

Živo me zanima da li će biti daljeg postupanja

Kate🍳⛽📢🥁 profil fotoğrafı
Kate🍳⛽📢🥁1 yıl önce

Javi da ste svi ok

Nemiposmatrač 🇷🇸🇧🇷🇺🇲 profil fotoğrafı
Nemiposmatrač 🇷🇸🇧🇷🇺🇲1 yıl önce

Svi ok,svi kući

Saška profil fotoğrafı
Saška1 yıl önce

Citam da je sve ok sto mi je drago, a vidim i cujem da si jako dosadan policajcima 😉

Nemiposmatrač 🇷🇸🇧🇷🇺🇲 profil fotoğrafı
Nemiposmatrač 🇷🇸🇧🇷🇺🇲1 yıl önce

Samo znam svoja prava,jbg

Ivana u Mordoru profil fotoğrafı
Ivana u Mordoru1 yıl önce

Svuda stigneš. 🫶 Da li su pustili komšije?

Nemiposmatrač 🇷🇸🇧🇷🇺🇲 profil fotoğrafı
Nemiposmatrač 🇷🇸🇧🇷🇺🇲1 yıl önce

4/5 peti je odvezen u hitnu

Igor profil fotoğrafı
Igor1 yıl önce

Ajd nabavimo ove robokap uniforme, pa onda legitimišeo koga poželimo.Užas.

Mira🐈🐕🐈‍⬛ profil fotoğrafı
Mira🐈🐕🐈‍⬛1 yıl önce

Da li si ok., gde si ?

Benzer Videolar