Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Prachtig deze standvastigheid.

18,005 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля Richard
Richard1 год назад

Knettergek zijn we in dit land geworden.

Фото профиля Cees
Cees1 год назад

Er is geen vluchtroute bij het biljart. WTF 😳

Фото профиля jothan
jothan1 год назад

Eerst het borreltje. Toen de bingo en nu het biljart. Ik ben jaloers op andere etniciteiten die wel weten hoe zij met hun ouderen om moeten gaan. Kunnen wij blanda's nog wat van leren.

Фото профиля Anneke van Rijswijk-Seekles
Anneke van Rijswijk-Seekles1 год назад

Ik geef ze groot gelijk en steun deze mensen. Welke jodokus verzint dit nou eigenijk?

Фото профиля animo
animo1 год назад

Ja prachtig! Een deel van die mensen brandt nog liever op dan dat ze zonder pleziertjes op de dood moeten zitten wachten. Deze mensen verdienen het biljart en de gezelligheid er om heen!

Фото профиля Ella
Ella1 год назад

Wat een grote onzin vanwege de brandveiligheid...!! Er is meer dan 1.20 m (wat nodig is volgens de brandveiligheid) ruimte waar de hulpdiensten langs kunnen. Pure pesterij van de woningbouw...!!

Фото профиля ℹ️🅱️✌🏽🐾
ℹ️🅱️✌🏽🐾1 год назад

Laat die mensen, ik heb het idee dat de oudere alleen maar gepest worden, eerst ook dat drankje nou dit weer?

Фото профиля Michael de Vries. 🇨🇭 🇬🇧+🇳🇱+🇩🇪 /🏳️‍🌈/🏁
Michael de Vries. 🇨🇭 🇬🇧+🇳🇱+🇩🇪 /🏳️‍🌈/🏁1 год назад

Hoe bejaarden de dood in gepest worden. Laatst ook al bij die bingo in Soest of zondaar geen advocaatje meer mocht.

Фото профиля Caat🐦
Caat🐦1 год назад

Laat die mensen genieten van hun biljart. Zo komen ze gezellig bij elkaar en zitten ze niet weg te kwijnen op kun kamer. Toch prachtig als mensen zo hun oude dag door komen. Niks verkeerds mee. NL slaat helemaal door met de regeltjes.

Фото профиля Marco
Marco1 год назад

Hoe ziek ben je als je zoiets voorsteld!?

Похожие видео