Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Preguntes sense resposta
10 Yorum

Víctor, fer-se preguntes està molt bé, però s'han de fer les preguntes correctes. Mira, fes això: Agafa l'adreça dels locals que vulguis saber de qui és la propietat. Ves al registre de la propietat i demana còpia simple (es pot fer per internet, i costa uns 8-9 euros per adreça). M'aposto amb tu un dinar a que tots els locals son propietat, o bé d'una societat amb nom pakistanès, o bé un particular amb nom pakistanès. Fes la prova, i comença a fer-te les preguntes correctes.

És una bogeria. A nivell urbanístic, és impossible que aquests establiments estiguin complint la normativa municipal. @bcn_ajuntament ha d'investigar i acabar amb aquesta aberració sense més excuses.

Ara fare jo una pregunta sense resposta: qui co**ons otorga les llicències i qui co**ons fa les inspeccions a aquests establiments???

Tots aquests tipo de negoci és per blanquejar dines. Aquests super pakis dels barris i ara tot això dels ungles per les dones

Ui, ves a la Granvia i veuràs. Cada 10 mots i a banda i banda. I això no és culpa dels paks, és culpa del puto ajuntament.

Molt bona feina, Víctor 🙏

@the_princeb612 Mil gracies!!

Passeu-vos per Creu Coberta -Carrer de Sants i al·lucinareu en què s'ha convertit

I QUI DONA ELS PERMISOS ?EL SR COLLBONI I ELS BARCELONINS QUE TENIM QUE FER, DONS NO DEIXAR-LI DESTROSAR BARCELONA AVERGONYARLO PERQUÈ NO ES MEREIX ALTRE COSA

El pakis no tenen problemes x pagar lloguers i els arrendataris ho saben q les mafias sempre pagan. Tots concabats fins les inmobiliaries.
