Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Puntuan mi armado porfa?

22,637 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Dan. profil fotoğrafı
Dan.2 yıl önce

porro a pelo, sin filtro. Le damo un 8/10 👍🏻

Alberto profil fotoğrafı
Alberto2 yıl önce

10/10 alto porroooo jajajaj

Miau profil fotoğrafı
Miau2 yıl önce

8 suelo fumar con filtro, siento que lo fumo todo. Solo por eso el 8 (?)

Gabriel80 profil fotoğrafı
Gabriel802 yıl önce

Amaba ve a mí ex armando cigarros... !!! Para mí 10

Horacio blanco profil fotoğrafı
Horacio blanco2 yıl önce

Un 10 como vos

Jaen profil fotoğrafı
Jaen2 yıl önce

me electrocutaste pedrito me electrocutastes

Pijón Córdoba profil fotoğrafı
Pijón Córdoba2 yıl önce

Lindo, lástima que siempre tiene que haber drogas de por medio...

Pedro profil fotoğrafı
Pedro2 yıl önce

Lastima.

Ornes421 profil fotoğrafı
Ornes4212 yıl önce

Yo te doy y al armado un 10 porque sin filtro se le siente todo el sabor rico del porro y no del cartón 💚🙌🏻

Pedro profil fotoğrafı
Pedro2 yıl önce

Vos sabes

Benzer Videolar