Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Quartararo: "AAAAHHHH" 🤪 #SpanishGP 🇪🇸
104,113 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
14 Kommentare

gita 🛸vor 1 Jahr
us :

Solar Heavyvor 1 Jahr
got a min for a new song?

guena¹⁶ 🇮🇹🇵🇹vor 1 Jahr
Better than marquez

Johanvor 1 Jahr
Thank yamaha for fix the ugly bike

𝐄𝐥𝐨𝐝𝐢𝐞¹ ⁰ 🇫🇷vor 1 Jahr
@YamahaMotoGP I have tears in my eyes! Everything comes at the right time! He deserves it and you deserve it so much my team 🫶🏼🥹

kowsik babuvor 1 Jahr
You're than Man! Fabio!!!!! 😈😈😈😈

Wafi Al shadiqvor 1 Jahr
@FabioQ20 uhuuyy

Sas🦝vor 1 Jahr
LITERALLY US

Radhiya 🤍.vor 1 Jahr
Howwww omg

アダムvor 1 Jahr
🐐

Catarina DeJesusvor 1 Jahr
Happy for him 🙌

Patobeur 🤘🏻vor 1 Jahr
Great to have blue bike on the front row

moon - ❷⓿vor 1 Jahr
we can understand that "AAAHHHH" bc yes fabio we do feel that as well 😭😭😭😭😭😭😭

Jejvor 1 Jahr
👌🏻








