Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Quartararo: "AAAAHHHH" 🤪 #SpanishGP 🇪🇸
104,113 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
14 Yorum

gita 🛸1 yıl önce
us :

Solar Heavy1 yıl önce
got a min for a new song?

guena¹⁶ 🇮🇹🇵🇹1 yıl önce
Better than marquez

Johan1 yıl önce
Thank yamaha for fix the ugly bike

𝐄𝐥𝐨𝐝𝐢𝐞¹ ⁰ 🇫🇷1 yıl önce
@YamahaMotoGP I have tears in my eyes! Everything comes at the right time! He deserves it and you deserve it so much my team 🫶🏼🥹

kowsik babu1 yıl önce
You're than Man! Fabio!!!!! 😈😈😈😈

Wafi Al shadiq1 yıl önce
@FabioQ20 uhuuyy

Sas🦝1 yıl önce
LITERALLY US

Radhiya 🤍.1 yıl önce
Howwww omg

アダム1 yıl önce
🐐

Catarina DeJesus1 yıl önce
Happy for him 🙌

Patobeur 🤘🏻1 yıl önce
Great to have blue bike on the front row

moon - ❷⓿1 yıl önce
we can understand that "AAAHHHH" bc yes fabio we do feel that as well 😭😭😭😭😭😭😭

Jej1 yıl önce
👌🏻








