正在加载视频...

视频加载失败

44,715 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

10 条评论

Blitzkri 的头像
Blitzkri1 年前

Tots aquests que us queixeu de la falta de comerços locals, quants compreu a Amazon? Quants compreu per internet? Quants aneu a les poques botigues que queden per veure els productes i després ho "he trobat més barat i m´ho porten a casa"?

Víctor Riverola i Morera 的头像
Víctor Riverola i Morera1 年前

Jo sempre petit comerç. Em dedico a la publicitat ética, i tinc mooolts petits clients que volen vendre i tenir imatge. Hi ha molta gent que no te veu…ni ulls.

Maria🚜 #Nosurrender 的头像
Maria🚜 #Nosurrender1 年前

Que fa molta rabia i pena. Estan destruin el petit comerç amb historia El Ajuntament ho permet , x q ? Estan ensabonats ? La meva familia teniem dos botigues de qualitat , amb historia i van haber de plegar. Una parada a la Boqueria tb.

La Psicòloga del Born 的头像
La Psicòloga del Born1 年前

Aquest establiment català està a Buenos Aires, què en fem, Víctor? Per cert, el local de crestes a la Plaça de la Llana és excel·lent 😇

Víctor Riverola i Morera 的头像
Víctor Riverola i Morera1 年前

A Tokyo hi ha restaurants catalans I espanyols. Pero no un a cada cantonada.

atomicdog 的头像
atomicdog1 年前

Això està pasant a molts llocs d'Europa. D'aquí l'ascens de partits i polítics que no volen més immigració (de dretes, esquerres o centre), i la irrupció de partits q en comencen a parlar seriosament a ca nostra.

Jordi Soler 的头像
Jordi Soler1 年前

Són caus de blanqueig de diners i de permisos de residència.

Albert Bettersweet 的头像
Albert Bettersweet1 年前

Una tapadera com una catedral!

ZIFAR 🔥 的头像
ZIFAR 🔥1 年前

Avui he flipat....EN dos manzanas... De repente, móviles Pakis, restaurantes Pakis, pelu Paki, Kebab Paki, pelu Paki, y así hasta la siguiente esquina, tienda de uñas china, y un bar ópaco recién inaugurado DOMINICANO...... pero el resto, Pakis, repitiendo tipos de tiendas,

Maria B. S. 🕕 的头像
Maria B. S. 🕕1 年前

Mai he entès pq algunes botigues poden tenir obert quan tots han tancat.

相关视频