Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Què us sembla aquesta reacció d'un alcalde?
134,877 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Ve de CiudaÑazis. Què esperàveu?

A veure, el primer que no respecta el moment solemne és aquest senyor espetant "limpia Tarragona, primer aviso". No és gaire normal amenaçar un servidor públic davant de tothom, no és el moment. La reacció no es adequada al càrrec que ostenta però no obviem què passa primer.

@rvinualestgn que ets un matón de discoteca o el nostre alcalde?. Quina vergonya. Tot i que ja feies maneres quan anaves amenaçant per Tarragona amb la teva frase preferida en castellà. QUE, TENGO MONOS EN LA CARA?. Els matons han entrat al consistori per la porta gran. Vergonya.

Una vergonya, es podria arribar a entendre aquesta reacció si li diuen coses quan va passejant amb la família per exemple, però en mig d'un acte institucional i protocolari ni de conya. Que aprengui que la crítica va amb el càrrec i el sou.

Sóc de les que es queixa de que Tarragona està molt bruta.Dit això,sobra lo del primer avís.I em sobra molt més l’actitud xulesca del Viñuales.

Crec que la conversa és aquesta: -A: Neteja Tarragona, primer aviso. -B: Què m'has dit? -A: Que netejis Tarragona. -B: I el següent que has dit? (X3) -A: Neteja Tarragona (X4) Sembla que s'ha molestat per l'expressió "primer aviso". Potser ho ha interpretat com una amenaça.

Impròpia! Cap respecte a la tradició. No pot impostar el que no sent i li acaba sortint el macarrilla de Cs

Això passa per no anar a votar quan toca…

Ha de tenir l'esquena més ampla... però recordem que és l'únic que va demanar clausurar Dames i Vells quan li va tocar el rebre

Crec que diu: Neteja Tarragona. Primer aviso… i l’altre diu: que dices? y despues? y despues? Pero no em feu molt de cas…

