Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Què us sembla aquesta reacció d'un alcalde?

134,877 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

ᗩlbertDM ||*||🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿🏳️‍🌈🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿 profil fotoğrafı
ᗩlbertDM ||*||🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿🏳️‍🌈🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿2 yıl önce

Ve de CiudaÑazis. Què esperàveu?

el Rodri 🍳 profil fotoğrafı
el Rodri 🍳2 yıl önce

A veure, el primer que no respecta el moment solemne és aquest senyor espetant "limpia Tarragona, primer aviso". No és gaire normal amenaçar un servidor públic davant de tothom, no és el moment. La reacció no es adequada al càrrec que ostenta però no obviem què passa primer.

Sóc un Bot 🎗️ profil fotoğrafı
Sóc un Bot 🎗️2 yıl önce

@rvinualestgn que ets un matón de discoteca o el nostre alcalde?. Quina vergonya. Tot i que ja feies maneres quan anaves amenaçant per Tarragona amb la teva frase preferida en castellà. QUE, TENGO MONOS EN LA CARA?. Els matons han entrat al consistori per la porta gran. Vergonya.

Red Mosquito profil fotoğrafı
Red Mosquito2 yıl önce

Una vergonya, es podria arribar a entendre aquesta reacció si li diuen coses quan va passejant amb la família per exemple, però en mig d'un acte institucional i protocolari ni de conya. Que aprengui que la crítica va amb el càrrec i el sou.

Magda S. C. profil fotoğrafı
Magda S. C.2 yıl önce

Sóc de les que es queixa de que Tarragona està molt bruta.Dit això,sobra lo del primer avís.I em sobra molt més l’actitud xulesca del Viñuales.

MCR profil fotoğrafı
MCR2 yıl önce

Crec que la conversa és aquesta: -A: Neteja Tarragona, primer aviso. -B: Què m'has dit? -A: Que netejis Tarragona. -B: I el següent que has dit? (X3) -A: Neteja Tarragona (X4) Sembla que s'ha molestat per l'expressió "primer aviso". Potser ho ha interpretat com una amenaça.

tarraco caos profil fotoğrafı
tarraco caos2 yıl önce

Impròpia! Cap respecte a la tradició. No pot impostar el que no sent i li acaba sortint el macarrilla de Cs

Anna Cusi profil fotoğrafı
Anna Cusi2 yıl önce

Això passa per no anar a votar quan toca…

Albert FC profil fotoğrafı
Albert FC2 yıl önce

Ha de tenir l'esquena més ampla... però recordem que és l'únic que va demanar clausurar Dames i Vells quan li va tocar el rebre

daniel serrano profil fotoğrafı
daniel serrano2 yıl önce

Crec que diu: Neteja Tarragona. Primer aviso… i l’altre diu: que dices? y despues? y despues? Pero no em feu molt de cas…

Benzer Videolar