Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

1,232,877 views • 2 years ago •via X (Twitter)

10 Comments

Joan Albert Chacon's profile picture
Joan Albert Chacon2 years ago

Xusma qui? Qui roba o qui s’ho mira sense fer-hi res? En fi…deplorable tot plegat…

Bernat Castro 🦊's profile picture
Bernat Castro 🦊2 years ago

Qui roba ho és molt més que qui pot ajudar i no ho fa, però veient com alguns acaben a ganivetades, entenc que hi hagi gent que no s'hi fiqui, evidentment que els lladres són la xusma principal, hi ha cap dubte?

Yannick Serra i Núñez's profile picture
Yannick Serra i Núñez2 years ago

Sí xusma...però passen dues persona al costat i no ajuda en res al pobre xaval i els veïns a més de gravar com li roben perquè no actuen.

Bernat Castro 🦊's profile picture
Bernat Castro 🦊2 years ago

I encara hi haurà que dirà que es foti el guiri com si fos normal

MarçaI's profile picture
MarçaI2 years ago

#ElsDeSempre Això passa a diari a Catalunya, però molts porteu molt temps callant per la por al què diran, i pitjor encara: assenyalant als qui alcem la veu contra aquesta barbàrie.

Bernat Castro 🦊's profile picture
Bernat Castro 🦊2 years ago

A tu qui t'ha assenyalat exactament?

Rai López Calvet's profile picture
Rai López Calvet2 years ago

I la gent passant pel costat sense fer res...

🏴AnnabeLee 🍉's profile picture
🏴AnnabeLee 🍉2 years ago

No entenc pq el veïnat, a part de gravar-ho.. no comença a llençar coses des dels balcons

Helena Condis Edo's profile picture
Helena Condis Edo2 years ago

Avui detinguts i demà al carrer. Quina impotència!

Carlos Martínez's profile picture
Carlos Martínez2 years ago

Que va! Si al Raval estem genial, "al menos no gobierna la derecha" jo nomes m'he barallat dos cops en 6 meses i ja ni se els robatoris que he escoltat desde casa

Related Videos