正在加载视频...
视频加载失败
Ramly Burger Kukus 😋 menarik tengok portion dia.
425,202 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)
10 条评论

ًِ1 年前
Marvelous Burger @ Bandar Sri Permaisuri KL📍 (klfoodie 📸)

ًِ1 年前
tumpang iklan warga X, kalau ada yang nak repair iPhone, boleh roger-roger. area Kl semua tempat cover. dont worry😆🙏🏻

ًِ1 年前
terima kasih abang grab.

ًِ1 年前
hisap rokok merata.

Muhammad Noah1 年前
Back to 2013-2015 always beli burger brader ni masa sekolah dulu , burger dia memang padu lain dari lain

KOKONAT SHEK ™1 年前
RM6.50 lulus bang!

Good Game ⚽1 年前
Sedapnya ya ALLAH S.W.T.

aque_saja_nak_komen1 年前
Aku rasa penyediaan patty daging kukus lebih mudah. Tak payah nak grill balik-balik burger patty satu demi satu.

semutmerah🇲🇾1 年前
Pd pendapat sy...roti tuu kalau tk stim pu tkpe, bakar mcm biasa..nnt soggie bila dah tambah sos bagai😁😁

ᖴᒍᗩY1 年前
@izzatamir_gmt wehh kena pergii
相关视频
0:31
Sensitive content
Banyak bulu dia ni... Menarik
Abe_jaA
77,909 次观看 • 2 年前
