正在加载视频...

视频加载失败

Ramly Burger Kukus 😋 menarik tengok portion dia.

425,202 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

10 条评论

ًِ 的头像
ًِ1 年前

Marvelous Burger @ Bandar Sri Permaisuri KL📍 (klfoodie 📸)

ًِ 的头像
ًِ1 年前

tumpang iklan warga X, kalau ada yang nak repair iPhone, boleh roger-roger. area Kl semua tempat cover. dont worry😆🙏🏻

ًِ 的头像
ًِ1 年前

terima kasih abang grab.

ًِ 的头像
ًِ1 年前

hisap rokok merata.

Muhammad Noah 的头像
Muhammad Noah1 年前

Back to 2013-2015 always beli burger brader ni masa sekolah dulu , burger dia memang padu lain dari lain

KOKONAT SHEK ™ 的头像
KOKONAT SHEK ™1 年前

RM6.50 lulus bang!

Good Game ⚽ 的头像
Good Game ⚽1 年前

Sedapnya ya ALLAH S.W.T.

aque_saja_nak_komen 的头像
aque_saja_nak_komen1 年前

Aku rasa penyediaan patty daging kukus lebih mudah. Tak payah nak grill balik-balik burger patty satu demi satu.

semutmerah🇲🇾 的头像
semutmerah🇲🇾1 年前

Pd pendapat sy...roti tuu kalau tk stim pu tkpe, bakar mcm biasa..nnt soggie bila dah tambah sos bagai😁😁

ᖴᒍᗩY 的头像
ᖴᒍᗩY1 年前

@izzatamir_gmt wehh kena pergii

相关视频

Banyak bulu dia ni... Menarik
0:31

Sensitive content

Banyak bulu dia ni... Menarik

Abe_jaA

77,909 次观看 • 2 年前