Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Ramly Burger Kukus 😋 menarik tengok portion dia.
425,202 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

ًِvor 1 Jahr
Marvelous Burger @ Bandar Sri Permaisuri KL📍 (klfoodie 📸)

ًِvor 1 Jahr
tumpang iklan warga X, kalau ada yang nak repair iPhone, boleh roger-roger. area Kl semua tempat cover. dont worry😆🙏🏻

ًِvor 1 Jahr
terima kasih abang grab.

ًِvor 1 Jahr
hisap rokok merata.

Muhammad Noahvor 1 Jahr
Back to 2013-2015 always beli burger brader ni masa sekolah dulu , burger dia memang padu lain dari lain

KOKONAT SHEK ™vor 1 Jahr
RM6.50 lulus bang!

Good Game ⚽vor 1 Jahr
Sedapnya ya ALLAH S.W.T.

aque_saja_nak_komenvor 1 Jahr
Aku rasa penyediaan patty daging kukus lebih mudah. Tak payah nak grill balik-balik burger patty satu demi satu.

semutmerah🇲🇾vor 1 Jahr
Pd pendapat sy...roti tuu kalau tk stim pu tkpe, bakar mcm biasa..nnt soggie bila dah tambah sos bagai😁😁

ᖴᒍᗩYvor 1 Jahr
@izzatamir_gmt wehh kena pergii
