Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Ready to rise again. ✊
143,657 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
9 Kommentare

Alex ⚔️⚔️⚔️vor 1 Jahr
I’ll be sat in the exact same seat every single season. No matter what any rival fans, commentators, journalists say. I’ll be supporting the blades like everyone else. This year is our year, and it’s been a long time coming. UP THE BLADES ⚔️❤️

Solar Heavyvor 1 Jahr
got a min for a new song?

jack🦉vor 1 Jahr
😂😂😂😂😂😂😂 pack it in

Centralvor 1 Jahr
😂

Sam 🇬🇧vor 1 Jahr
Losers

Michaelvor 1 Jahr
Ready to bottle it again ✊

Joevor 1 Jahr
I can’t wait for the 11th bottle😍

Joshvor 1 Jahr
Just to finish behind Birmingham 🤣🤣

Dawud (سيف الله)vor 1 Jahr
If Wrexham gets promoted before us I am never fucking watching football ever again






