Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Reale gitmeden top süremeyen Vinişyuş
28,707 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
17 Kommentare

dribblingi realde gelişti mi diyorlar :) vini tam olarak 2 yıl bekleyerek gelişti ama konunun dribbljngle alaksi yok stil olarak hep dribblingci bı adamdı vinicius aroyyo öyle değil anladığım kadariyla

Realden önce top suremiyormuş, sektiremiyormuş vs bu oyun bilmeyen hali.

Real Madrid top süremeyen topcuya 45m€ yatırım yaptı gelde gülme hshsjsjsjsjhz

Bide top sürse demek ki neler yapacak

Bu kadar mı benzer yaa aynısı resmen 🤭🤣

Shshshgsgsggwwgsvsg

Utanirmı acaba namussuz herifler. Herifin tekniği driplingi,stopları dönüsleri falan hep aynı. Mental i geliştirmiştir Madrid sadece. Bizim ahrazlar futbol oynamayı Real de öğrendigini sanıyor.

Bu çocuk kim ya Arroyoya benziyor aynı 😃

Valla bugğn önüme düştü . Arroyo gibi olucak heralde diye izledim . Ne alaka diyip 20. Saniye kapattım aq 🤣

Ciddi ciddi bu fikir yerleşmiş üzücü demek ki Flamengo'daki oyunu bilinmiyor platformda.

Bu yeteneğinizi Beşiktaşımız iyiliği için kullandığınızdan şüphem yok. Beşiktaşlı olarak birbirimize karşı daha ılımlı, pozitif yaklaşmalı ve özellikle bu tür oyuncu yorumlama, keşfetme konusunda yardımcı olmalıyız.

Ben bizim çocuğu Raphinha'ya daha çok benzetiyorum. Bu Vini işinin platformda sıkıntı yaratacağı belliydi. Adamlar durumu Real gibi bir kulüp 16 yaşında oyuncuya 45m€ verip sıfırdan futbolu öğretmiş gibi anlatıyorlar.

Bizim taraftar topluluğunda neden birlik ve beraberlik ortamı yok? Neden birbirimizle didişiyoruz? Konunun muhatabı olan arkadaş da siz de kendini geliştirmiş bu konuda yetenekli kişilersiniz.

Bizde hakaret, küfür, itham yok. Yanlış adres.

Ayrıca böylelikle birbirimize yardımcı olabilir, eksiklerimizi kapatabilir veya yanlışlarımızı düzeltebiliriz. Çünkü Beşiktaşlılık bunu gerektirir.

Bunları küfür, hakaret, ağır itham ve sataşanlara söylemek gerekir.

Stay inside. Play Video Games.

