正在加载视频...
视频加载失败
Reis , 6 cami satmış !!!😅😅
10 条评论

Hepsi özelleştirilip ibadet ücreti ile daha sağlıklı işletilebilir. Ayakkabı hırsızlığı da biter, gürültü kirliliği de olmaz.😌

Vay Din Tüccarı Hırsızlar vay 😁

Nerde müslümanlık

Fazlası var napsin adam zaten hepsi boş kimse gitmiyor🤣🤣🤣

Akp yapınca hersey Allah için oluyor, hikmetini çözemedik fakat kitlesi çözmüş kus kadar beyinleriyle

Cami satilir mi?

Sanki gevura satmış?! Burda bir problem yok. Satmasalardı CHP'liler camide içki içer ve seks yaparlardı. Yada camiyi ahıra çevirilerdi. Teşekkür ederiz, Hilmi başkan.

@duzcebld @Dr_Faruk_Ozlu el yükselterek 8 cami verdi. Şehrin göbeğindeki Düzce Merkez Camii dâhil!

Her ağız farklı bi şey söylüyor. İbadet yerinin mülkiyetinde yasal olarak giderilmesi gereken olabilir devletin veya şahsın arsa payi vs yaşadım biliyorum bu normal bi süreç bilen varsa satıldı denilenlerin durumu nedir'e...

Minareler süngü,kubbeler miğfer, Camiler kışlamız, müminler asker, Bu ilahi ordu dinimi bekler, Allahu Ekber,Allahu Ekber.
