Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Reis , 6 cami satmış !!!😅😅

68,011 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Birikim
Birikimvor 1 Jahr

Hepsi özelleştirilip ibadet ücreti ile daha sağlıklı işletilebilir. Ayakkabı hırsızlığı da biter, gürültü kirliliği de olmaz.😌

Profilbild von ATEĪST ÎMAM
ATEĪST ÎMAMvor 1 Jahr

Vay Din Tüccarı Hırsızlar vay 😁

Profilbild von Turgut
Turgutvor 1 Jahr

Nerde müslümanlık

Profilbild von Gizli Can
Gizli Canvor 1 Jahr

Fazlası var napsin adam zaten hepsi boş kimse gitmiyor🤣🤣🤣

Profilbild von Tuncay Çelik
Tuncay Çelikvor 1 Jahr

Akp yapınca hersey Allah için oluyor, hikmetini çözemedik fakat kitlesi çözmüş kus kadar beyinleriyle

Profilbild von Ayse Mitchell
Ayse Mitchellvor 1 Jahr

Cami satilir mi?

Profilbild von Muhammed
Muhammedvor 1 Jahr

Sanki gevura satmış?! Burda bir problem yok. Satmasalardı CHP'liler camide içki içer ve seks yaparlardı. Yada camiyi ahıra çevirilerdi. Teşekkür ederiz, Hilmi başkan.

Profilbild von Zafer Partisi Düzce İl Başkanlığı
Zafer Partisi Düzce İl Başkanlığıvor 1 Jahr

@duzcebld @Dr_Faruk_Ozlu el yükselterek 8 cami verdi. Şehrin göbeğindeki Düzce Merkez Camii dâhil!

Profilbild von Adem Koç
Adem Koçvor 1 Jahr

Her ağız farklı bi şey söylüyor. İbadet yerinin mülkiyetinde yasal olarak giderilmesi gereken olabilir devletin veya şahsın arsa payi vs yaşadım biliyorum bu normal bi süreç bilen varsa satıldı denilenlerin durumu nedir'e...

Profilbild von serazad
serazadvor 1 Jahr

Minareler süngü,kubbeler miğfer, Camiler kışlamız, müminler asker, Bu ilahi ordu dinimi bekler, Allahu Ekber,Allahu Ekber.

Ähnliche Videos