Loading video...
Video Failed to Load
Renkler vardı gülfem…
48,655 views • 1 year ago •via X (Twitter)
6 Comments

yunusyorgancih11 year ago
Bir haftadır Manisa'ya girdiğimde yaşadığım his. Çok doğru bir tespit olmuş. Sağda solda rahmetlinin bayram tebrikleri ama önümdeki otobüste asılı siyah beyaz fotosu.

𝓞𝓻𝓴𝓲𝓭𝓮1 year ago
😔😢

Sema Pehlivan1 year ago
🇹🇷

af.rooo1 year ago
😢

Sevgi1 year ago
😢😢😢

Derya1 year ago
Of her gördüğümde ağlıyorum ya of of
Related Videos
0:32
Sensitive content
Renkler vardı…
Tuz Buz
30,264 views • 10 months ago
