Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Rey Fenix's first WWE entrance. #SmackDown

36,948 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Caelan profil fotoğrafı
Caelan1 yıl önce

New announcer is beast

Estadio Deportes profil fotoğrafı
Estadio Deportes1 yıl önce

¡NO! ESO ES PASARSE DE LANZA 🤬 Santos Escobar traicionó al Rey Mysterio y le propinó un 619. 😡Mordió la mano de quien alguna vez le dio de comer.😣 No te pierdas el momento. #RoyalRumble #ReyMysterio #SantosEscobar

Yeah, you? profil fotoğrafı
Yeah, you?1 yıl önce

Need to change that intro, the crowd (and me) thought it was Logan Paul coming out😂

EliteCanuck profil fotoğrafı
EliteCanuck1 yıl önce

Entrances in wwe are becoming just silly flashy colors now.

Randy Perkins profil fotoğrafı
Randy Perkins1 yıl önce

Yet another #AEW reject in #WWE

Dan Maki profil fotoğrafı
Dan Maki1 yıl önce

I’m glad the WWE doesn’t repackage stars with new names and gimmicks who come into the fed. I know they haven’t done that repackaging for a while, but it was dumb when they did it.

FEARFATU profil fotoğrafı
FEARFATU1 yıl önce

L theme

Bryan Jarvis profil fotoğrafı
Bryan Jarvis1 yıl önce

That entrance needs a seizure warning

Kristopher profil fotoğrafı
Kristopher1 yıl önce

I missed seeing this entrance on tv. But I’m happy that I hopped on here to see it.

jess🇨🇦🇺🇦 profil fotoğrafı
jess🇨🇦🇺🇦1 yıl önce

The eventual Lucha bros reunion is gonna hit like crack isn’t it

Benzer Videolar