Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Reyhanlı sokakları.
315,483 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
9 Kommentare

noondreamer 🇹🇷vor 1 Jahr
Hazır arabay binmişlerken basıp gitsinler.

Koray Onatvor 1 Jahr
E ülkelerine dönerler heralde artık. Değil mi?

Ebruli🔮vor 1 Jahr
Bi siktirin gidin artık amk

Ozan Ezgivor 1 Jahr
Defolup gidin çölünüze.

Burakvor 1 Jahr
Gitmiyo gibiler sadece kutluyolar

Mete Han BüyükTürkvor 1 Jahr
Hadi bakalım suriler İstikamet ülkeniz Yeter bizi darladığınız Ulan akp liler, bunların sebebi sizsiniz...

Sertaç 🇹🇷vor 1 Jahr
Arabayı çalıştırmışken suriyeye sürsünler

TÜRKvor 1 Jahr
Amk arabaların yarısından çoğunda misafir plaka yok

kennyyvor 1 Jahr
Bugün antepe geldim gezi için ve gördüklerime inanamadım sanki yabancı bir doğu ülkesi türkler ürkekçe kenardan yürürken bunlar arabalardan sarkarak kutlama yapıyolar hepsinde de araba çok yazık
