Loading video...
Video Failed to Load
Robbie op tournee. Still got it
10,314 views • 1 year ago •via X (Twitter)
11 Comments

Denkjewel1 year ago
Na zijn Swing When You're Winning-concert in de Royal Albert Hall in 2001 was ik verkocht. Hij is een groot performer.

Solar Heavy1 year ago
- Moonlight

Naat1 year ago
Maar dat pak!

Mies1 year ago
Ordi, maar dat is hij ook wel een beetje. Lekker ordi

Martin Groenstege1 year ago
Ik vond zijn documentaire goed, gaf echt een positief beeld van de man en hoe schofterig de roddelpers is in de VK. Mooi dat hij er schijnbaar bovenop is gekomen.

Jeroen van Hooijdonk1 year ago
Goed fit in dat Topperspak.

Ada1 year ago
I love Robbie. Was 2 jaar terug in Ziggo Dome en het blijft magisch. Vooral bij deze klassieker

Dennis1 year ago
Krijg er wel nights of the proms vibes van eerlijk gezegd.

Mel 💕1 year ago
❤️

Angélique1 year ago
You gotta love him

Mirjam Peters1 year ago
Ja performen kan hij wel. Hij wordt ouder maar zijn ondeugende oogopslag blijft. Ik mag hem wel! Ook al loopt ie in een Elvispak. 🙈
