Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Robbie op tournee. Still got it

10,314 views • 1 year ago •via X (Twitter)

11 Comments

Denkjewel's profile picture
Denkjewel1 year ago

Na zijn Swing When You're Winning-concert in de Royal Albert Hall in 2001 was ik verkocht. Hij is een groot performer.

Solar Heavy's profile picture
Solar Heavy1 year ago

- Moonlight

Naat's profile picture
Naat1 year ago

Maar dat pak!

Mies's profile picture
Mies1 year ago

Ordi, maar dat is hij ook wel een beetje. Lekker ordi

Martin Groenstege's profile picture
Martin Groenstege1 year ago

Ik vond zijn documentaire goed, gaf echt een positief beeld van de man en hoe schofterig de roddelpers is in de VK. Mooi dat hij er schijnbaar bovenop is gekomen.

Jeroen van Hooijdonk's profile picture
Jeroen van Hooijdonk1 year ago

Goed fit in dat Topperspak.

Ada's profile picture
Ada1 year ago

I love Robbie. Was 2 jaar terug in Ziggo Dome en het blijft magisch. Vooral bij deze klassieker

Dennis's profile picture
Dennis1 year ago

Krijg er wel nights of the proms vibes van eerlijk gezegd.

Mel 💕's profile picture
Mel 💕1 year ago

❤️

Angélique's profile picture
Angélique1 year ago

You gotta love him

Mirjam Peters's profile picture
Mirjam Peters1 year ago

Ja performen kan hij wel. Hij wordt ouder maar zijn ondeugende oogopslag blijft. Ik mag hem wel! Ook al loopt ie in een Elvispak. 🙈