Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
🎸Rodrigo’nun “Gitar Konçertosu”.
10 Kommentare

Tonyukukvor 2 Jahren
@atavratmention Terapi gibi rahatlattı yemin ederim. Muhteşem ötesi

Aziz Karapınarvor 2 Jahren
Son anımda sorarlar ise "dinlemek isteyeceğim" eserdir

Ayse Hizarciogluvor 2 Jahren
Yaşadığın herşeyi sanki flimmiş gibi gibi hatırlatan bir müzik

Sabri Coşkunvor 2 Jahren
City- rodrigo ile eşdeğer rodrigo

haktan tavukcu ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️vor 2 Jahren
İnanılmaz bir beste, hikayeside bir o kadar gerçek.

Gültpzvor 2 Jahren
En beğendikleri den👏👏👏

Tayfur Oralvor 2 Jahren
👍

Kapitano MoSSvor 2 Jahren
En sevdiğim 🤤

babirrikvor 2 Jahren
Evet baboş lisedeyken bu müziğe aşık olmuştum. Hala alır beni bir yerlere götürür. Hikayesi de çok hüzünlü

sahsevor 2 Jahren
insanın yalnızlığı ve çaresizliğini hissettim.

