Loading video...
Video Failed to Load
Roland RE-201 テープエコーを使ってSP404mk2のドラムパターンを変化させるテスト🤔 週末のライブに向けてパフォーマンスの実験をしています。 それにしても腕が邪魔でSPが見えないな😅
3 Comments

minusfortynine 🎙️1 year ago
Nice, you have a real Space Echo 🤩

Watasino | Ambeat Producer, hamon1 year ago
はい、とても素晴らしい機材です🔥伝説的なエコー!

Wallaby Team1 year ago
🚀 Wallaby.js v2 is here! 🎉 ▪️New unified UX ▪️Works with ALL editors (NeoVim, Zed, Vim, etc.) ▪️Interactive test timeline ▪️and much more! Ready to take your testing to the next level? 💻🔍
