Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
RUNNING IN THE 90Sが来た時、ぶち上がったより感動が勝ってしまった。デレで言うとさよならアンドロメダをはじめて聞いた時くらい。割と冗談抜きで笑 和訳するとサビの歌詞が良くてとても好き。 #頭文字d30thanniversary2days
97,402 görüntüleme • 9 ay önce •via X (Twitter)
0 Yorum
Yorum bulunmuyor
Orijinal gönderinin yorumları burada görünecek
