Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Sadece 100 TL olan sokak kebabı...

33,491 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля Mustafa Abi
Mustafa Abi1 год назад

@denetlehaber Ben yerim. Çok güzel görünüyor. Hijyen işini de çok abartmayın. Açık havada çalışılıyor olması avantaj. İddia ediyorum bu ortamdan bakteri örneği alınsa kapalı alanda çalışılan mutfaklardan çok daha az bakteri olduğu görülecektir.

Фото профиля Mustafa Dağcıl 🇹🇷
Mustafa Dağcıl 🇹🇷1 год назад

@denetlehaber Bu dayı kaç gündür dolaşım da , sanki pahalı mekanlar el değmeden kebap yapıyorlar. Hiç değilse göz önünde yapıyorlar herşeyi , burada tek düşünülmesi gereken ette sorun yoksa hijyen çokta önemli değil ben seve seve yerim.

Фото профиля BlizZard
BlizZard1 год назад

@denetlehaber Bu etin icinde akciger olma ihtimali nedir ?

Фото профиля FF
FF1 год назад

@denetlehaber İnanmıyorum :) kimse hayrına iş yapmaz bu ülkede, etin renginden anlıyoruz artık.

Фото профиля İsimsiz Kullanıcı
İsimsiz Kullanıcı1 год назад

@denetlehaber Dayım, ne eti bulmuşsa doldurmuş ekmeğe.

Фото профиля Macelian
Macelian1 год назад

@denetlehaber İçine tavuk kıyması karıştırıyorlar bu yüzden ucuz

Фото профиля Ercan Abi 🏆
Ercan Abi 🏆1 год назад

@denetlehaber Fiyatından hijyen değeri biçiyoruz. Lan ne hallere geldik ya. "100 liraya et mi? Kesin at eti falandır" diyoruz misal. 1000 liraya yediğimiz etin ne eti olduğundan haberimiz yok tabii. Ama pişirenin başında galoş, elinde eldiven var. :)

Фото профиля Göbekli
Göbekli1 год назад

@denetlehaber Gayet güzel bende yerim

Фото профиля Mono The arrow
Mono The arrow1 год назад

@denetlehaber Adana kanalda birçok at eşek kemiği bulunmustu.....Adana'da yemek yemek riskli

Фото профиля Çağdaş Öztürk¹⁹⁰⁵
Çağdaş Öztürk¹⁹⁰⁵1 год назад

@denetlehaber Hijyen olayına takılanlar varsa izlemesinler. Ben hijyen olayından ziyade kullandığı etin ne eti olduğunu merak ediyorum.

Похожие видео