Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Sadece 100 TL olan sokak kebabı...
33,491 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

@denetlehaber Ben yerim. Çok güzel görünüyor. Hijyen işini de çok abartmayın. Açık havada çalışılıyor olması avantaj. İddia ediyorum bu ortamdan bakteri örneği alınsa kapalı alanda çalışılan mutfaklardan çok daha az bakteri olduğu görülecektir.

@denetlehaber Bu dayı kaç gündür dolaşım da , sanki pahalı mekanlar el değmeden kebap yapıyorlar. Hiç değilse göz önünde yapıyorlar herşeyi , burada tek düşünülmesi gereken ette sorun yoksa hijyen çokta önemli değil ben seve seve yerim.

@denetlehaber Bu etin icinde akciger olma ihtimali nedir ?

@denetlehaber İnanmıyorum :) kimse hayrına iş yapmaz bu ülkede, etin renginden anlıyoruz artık.

@denetlehaber Dayım, ne eti bulmuşsa doldurmuş ekmeğe.

@denetlehaber İçine tavuk kıyması karıştırıyorlar bu yüzden ucuz

@denetlehaber Fiyatından hijyen değeri biçiyoruz. Lan ne hallere geldik ya. "100 liraya et mi? Kesin at eti falandır" diyoruz misal. 1000 liraya yediğimiz etin ne eti olduğundan haberimiz yok tabii. Ama pişirenin başında galoş, elinde eldiven var. :)

@denetlehaber Gayet güzel bende yerim

@denetlehaber Adana kanalda birçok at eşek kemiği bulunmustu.....Adana'da yemek yemek riskli

@denetlehaber Hijyen olayına takılanlar varsa izlemesinler. Ben hijyen olayından ziyade kullandığı etin ne eti olduğunu merak ediyorum.
