Sahibi yoksa benimdir😂😂 #altın
10 条评论

hannibal191 年前
Küp taptaze kendini iyi korumuş

Seyran Demir1 年前
Elleriyle koymuş gibi buldu

Züğürtağa//1 年前
Küpcük 2025 model..😁😁😁😁

Seyran Demir1 年前
Sanırım öyle 😂

A։Ա1 年前
110 yıldır yiye yiye bitiremediler,hâlâ arıyorlar.😡

Seyran Demir1 年前
Aç gözlülük

Dara Eyva1 年前
Kimse de demiyor ki o insanlar malını neden gömdü, gömüler zulüm malıdır, ben de bulsam bit saniye düşünmem alırım ama gerçek bu, insanlar zülümlerden kaçıp malını saklamış, her devirde bu böyleymiş

Seyran Demir1 年前
Maalesef

KARTAL ADAM1 年前
Aglayanın malı gülene fayda etmez o para için belki de ne ahlar alındı

Seyran Demir1 年前
Doğru düşünüyorsun neler neler
