Loading video...
Video Failed to Load
Saldır Beşiktaş 🦅
17,213 views • 1 year ago •via X (Twitter)
5 Comments

Selçuk 🇹🇷1 year ago
Seyircisiz oynama cezamız mı var?

Solar Heavy1 year ago
this track sounds like a journey

Barış1 year ago
Yönetime sesleniyorum bir sonraki avrupa maçını ücretsiz yapın bakalım kaç kişi geliyor ona göre aksiyon alın. Takım avrupa maçı oynuyor salonda ancak 150 kişi var.

Genüs 🦅BJK🦅1 year ago
sahanın içindekilerin taraftarlardan daha fazla olması o kadar üzücü ki sözde biz KOCA ŞANLI BÜYÜK BEŞİKTAŞIZ ama sadece sözde @forzabesiktas @goodfellas1903 bu sene kupaya en yakın olan takımımız kadın basketbol takımı hatırlatayım istedim

Ali Burak Ateş1 year ago
Yarım kalan hikayeyi tamamlamak için...
