正在加载视频...
视频加载失败
Şam: Nereden nereye?
11 条评论

Önemli olan bundan sonra nereye gideceğidir. İslam dinimizde holiganlığa yer verilmemelidir, aksine hoş görü ile çoğulcu toplum yaratılmalıdır.

Bir Arap atasözü der ki; “Hele şu toz duman bir dağılsın, Bindiğin at mı eşek mi anlarsın.”

Senin dertin Esad mı yoksa Aleviler mi. Kendini çabuk belli ettin

Diktatörlükten azınlık laiklerin kucağına

Çok şükür,keşke bizim ülkemizdekileride gönderebilsek

Kürdü,Türkü,Araba, sünnisi, şiisi birbirlerini Allahu Ekber diye katlederken abd ve Rusya birbirinizi yiyin diye çekiliyor İsraile hızla ilerliyor sizin gibi münafıklarda bayram yapıyor

Hizbullah yobazlık yapıyordu şimdi El kaide fark bu 👍

where space meets sound

Hocam çekiliş ne zmn açıklanır ona göre hesabı kapatcaz da

Piyasada iki baba mevcut bir @SennAbdulkadir diğeri @AltayCemMeric baba. İki tane daha lazım dörtlemek icin.

Çekiliş noldu gardaş
