Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
🥲 Sanki daha güzeldi o günler…
Комментарии: 10

@SafakSina1903 Güzel hatıralarımın olduğu , güzel günler 💪🦅 ; HAYDİ FERDI ZAMANI GELDİ , BİR İKİ ÜÇ GOL YETMEZ DÖRT BEŞ ALTI OLSUN 💪🦅

whoa thats crazy but have you heard this?

@SafakSina1903 Gözlerim doldu ya. Klipteki konvoyda babamla ben de varız. Sanırım 89-90 şampiyonluğu. Ben 6-7 yaşlarındayım🥲

@SafakSina1903 Çok güzeldi mükemmeldi

@SafakSina1903 bir insan beşiktaşı niye tutar, hayatım boyunca çözemedim.

@SafakSina1903 En azindan daha temizdi 😞

@SafakSina1903 Daha güzeldir tabi abi futbolda Beşiktaş Fenerbahçe rekabetinin olduğu yıllar fetönün futbola etki edemediği yıllar malum takımın etkisiz olduğu yıllar

@SafakSina1903 Takıma bağlılık aidiyet üst düzeydi şimdi ise hersey menfaat maalesef ayrıca taraftar profilimiz çok değişti herkesin elinde telefon takımı desteklemeye değil story atmaya geliyorlar artık çok üzücü

@SafakSina1903 Net

@SafakSina1903 🖤🤍🦅🦅🦅

