Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
şansım hiç yaver gitmedi.
384,842 Aufrufe • vor 3 Jahren •via X (Twitter)
9 Kommentare

incelikli haytavor 3 Jahren
la fille sur le pont, 1999.

MihEylAvvor 3 Jahren
“Tren istasyonunda herkes birini bekliyor ya da bir yere gitmeyi, ben ise bana bir şey olmasını.”

günsevor 3 Jahren
Çok romantik ama çokta acımasız

🏎🛫🛣 💥vor 3 Jahren
Arada şansın yaver gittiği de oluyor. Ama bazen her şey fazla ters gidiyor.

Emily Melyvor 3 Jahren
2022 özetim

sonfecikürtvor 3 Jahren
Arkadaki müzik nedir bilen var mıı

Aylak Madamvor 3 Jahren
Tren istasyonunda neyi bekliyorsun sorusundaki sessizliği..

iremvor 3 Jahren
ben🥺

Melekvor 3 Jahren
O kadar benkiii 🙇🏻♀️

