Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
#Santorini adası boşaltıyor.
44,859 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Arkadaşlar plan falan saçmalamayın, ülke vatandaşlarına değer veriyor ve tehlike oluşmadan tahliye ediliyor. Normalde olması gereken bu , tabi bizim ülkemizde olan oluyor 3-4 gün yas başımız sağolsun sizde haklısınız bize çok yabancı, vatandaş olarak değer görmek..

Devletimiz kesinlikle bundan sonra sadece yangın kontrolü denetimi değil depremi de kontrollü denetim olarak yapması lazım yangına uyan depreme uymayan şekiller olabiliyor ikisinin de rahat kaçabileceği bir potansiyel olmalı bu yönde depremi unutmayalım asıl sorunumuz deprem

Ne sessiz sedasızı, afetlere sessiz kalan tek devlet ve ülke Türkiye... Adamlar acil durum ilan etti... Biz Bahçeli'nin öksürüğü ile uğraşıyoruz

Bakalım sonu nasıl olacak

Günaydın değerli Hülya saygılarımla selamlıyorum ⭐💐

Günaydın Hayırlı Sabahlar☕️

Günaydın güzel sabahlar 🌹🌺☕️

Bizi uyaran kimse yok gerçi en fazla kader derler ölmeye alıştık bugün üzülür yarın unutuluruz

Ülkede 10 ili enkaz eden depremde Tanrı neyin hesabını sordu açıklasana!!!

Gerçekten onlar çeşitli hileler ve tuzaklar kurdular. Allah katında da onlara hilelerine karşı azab var; isterse onların hileleri dağları yerinden oynatacak olsun. Burada kalsın bu zamanı gelince anlaşılır.

