Loading video...
Video Failed to Load
Saplamis ablam
9 Comments

Hazal2 years ago
tanıdığım erkeklerin %80'indeki sorunu tekte özetlemiş ablam respect cidden

Eğitim bakanı2 years ago
Kendisinin 12 yaşında çocuk gibi konuşması ve çok eşlilik kısmında söyledikleri dışında sorun yok (gerçekten

Ayşegül2 years ago
Alfa erkek kısmı o kadar doğru ki sdfghh. Ve EQ gerçekten önemli.

Diyar Balsever 🇩🇪2 years ago
Şu ses tonu ve mimiklere sahip olan kadınla yan yana bile yürümem

melih2 years ago
Ablanız böyle sapladığına göre hala sap sap dolanıyor ve aradığı erkeği bulamamış

Bumin Lothbrok2 years ago
Ablanın canını birileri çok fazla yakmış diye yorumladım.

timetraveler2 years ago
Seni iyi cizlatmislar. Bir kez daha tebrik ettim arkadas kimse

marinel2 years ago
Düşündümde çok doğru erkekler rezilsiniz aşkım

organicman2 years ago
Ablamın ciyaklamak ve lambosu olana vermek dışında hangi yeteneği bu söylediklerini hakediyor acaba ?
